Biz Sizi Arayalım

bayan azdırıcı

Müşterilerimizden Gelen Yorumlar

Osman B. - 21.07.2014
Karımla yeni evliyiz meraktan sipariş verdik. İlişkiden 20 dk önce kullanıyoruz gerçekten daha ateşli bir birliktelik oluyor. Erkekler için olanıda olsa çok iyi olacak... he unutmadan önce birde viagra hediye etdıler on numara bir urundu onat saglik iyi bir hizmet sagladıgından dolayı tesekkür ederim

Arzu P. - 21.07.2013

Merhaba Ben Eşimle İlişkiye Girdigimde Eşim Cok İstegi olan birisi yanız bende istek yok istemiyordum eşinden bosanma yoluna kadar geldık evlılıgımız sona erecekdiki bu siteyi gordum sagolsunlar cok iyi ilgilendiler bana tavsiye olarak 3 kutu önerdiler birde yanına eşim icin viagra die bir urun verdiler gercekden etkisi olan bir ürün tesekkur ederimi ilginize alakaniza iyi gunler

Tolga T. - 21.07.2014
ilk basda bu urun icin süpem vardı yok ya boyle bırsey olmaz die ama bir sipariş vereyim dedim birtane siparişim geldi urunu kullandım yemek uzerinde 6 damla kulandım 15 dakka sonra kiz arkadasimda bir tuaf hallet görmeye basladım etkısını gosterdı gercekden sasirdim keske 3 tane alsaydımda hediyesıden de yaranlansaydım kanmanya devam ediyormu acaba :(( ?

Kamil O. - 21.07.2014

vala ben aldım halamın kızına içirdım yaklaşık 40 dk ssonra halamın kızı guzumun ünunde kendısıyle onamaya başladı ve benımle sevişmek itedı ama ben yapmadım sadece denedım inanılmaz bır şey bu şimdı bunu her buluşmamda kolanıurum acayıp sex artırıcı tavsıe ederım

Faruk A. - 20.07.2014
Burdaki yorumlara bakarak sipariş verdim açıkçası işe yarayacağını düşünmüyordum. Kız arkadaşımda ona haber vermeden çayına atarak denedim. Bugüne kadar bir öpücüğün üzerine çıkamayan ilişkimiz çok daha şenlikli bir hale geldi. Kendisini 21 yaşında söyledikleri gibi 15 damla damlattım ve gerçekten felaket etki etti.

Ayşe Ç. - 20.07.2014
Biz 2 ev kadını reklamlardan görüp sipariş ettik bu damlayı, ikimizde 15-20 yıllık evliyiz artık kocalarımza birşey hissetmiyorduk şimdi çok iyi oldu kocalarımıza eskisi kadar tutkulu olduk.

Elif K. -20.07.2014
Kocamla 7 yıllık evliyiz yavaş yavaş birbirimizden soğudumuzu düşündüğüm için bu damlayı sipariş ettim. Siparişi verdikten hemen sonra geldi. Kendim için aldım bu damlayı artık eşime isteğim kalmamıştı. Gerçekten bu kadar etki edeceğini düşünmüyordum. 1 haftadır çok iyi bir birliktelik yaşamaya başladık. Çok teşekkür ediyorum.

satilmiş A. - 19.07.2014
Karım seks esnasında çok isteksiz davranıyordu. Arkadaşın 1 tanesi daha önce buradan sipariş vermiş bende vereyim denedim dedim. Fiyatta uygun olunca sipariş verdim ertesi gün elime geldi. Karımın içeceğine damlattıktan sonra eski soğukluğunun kalmadığını fark ettim. Artık düzenli olarak kullanıyoruz.

Orhan C. - 19.07.2014
Lezbiyen arkadaşımın içkisine damlattım. Benden lezbiyen olduğu için hep uzak duruyordu. Bu damla sayesinde çok güzel bir gece geçirdim. Teşekkür ediyorum sercan beye.

Fuat T. - 19.07.2014

Kız arkadaşımla tam ilişkiye gireceğimiz zaman soğuk davranıyordu bana. Kendisine haber vermeden suyuna damlattım. Gerçekten işe yaradığına çok şaşırdım.

Selçuk L. - 18.07.2014
Eşimle 20 yıllık evliyiz artık pek cinsel hayatımız kalmamıştı. Bu damlayı aldık kullanıyoruz çok işe yaradı.

Elif C. - 18.07.2014
Eşime karşı soğuk davranıyordum içimden birlikte olmak gelmiyordu. Artık ilişkilerden önce kullanıyoruz gerçekten işe yarıyor. Teşekkür ediyorum.

Seyfettin M. - 18.07.2014
Çok nazlı bir kız arkadaşım vardı. Buradaki yorumlara güvenerek ve inanarak sipariş verdim ertesi gün siparişm geldi. Aynı gün ilacı denedim kız arkadaşıma söylemeden içkisine damlattım. Hiç naz yapmadı. Tşk.

Esra S. -17.07.2014
Biz 3 lezbiyen arkadaşız. 1 tane arkadaşımız vardı çok güzel ve alımlı ama bizimle birlikte olmaya yanaşmıyordu. Bu damlayı sırf merak için alıp test ettik. Artık 4 kişiyiz:) Arkadaşımız lezbiyen olmasada arada bizimle takılıyor.

Erdal C. - 17.07.2014

2 erkek arkadaş şeytana uyup bu damladan sipariş verdik. Bizim mahallede azgın bir kadın var 30-35 yaşlarında ama hiç yanaşmıyordu bize. Limonatasına katıp içirdik. Artık her hafta birlikte oluyoruz :)

Osman P. - 17.07.2014
Kız arkadaşım ilişkiden çok korkuyordu. İnternette dolaşırken bu bayan azdırıcı damlayı gördüm. Sipariş verdim ve ertesi gün elime ulaştı. Kız arkadaşıma çaktırmadan suyuna 3 damla damlattım. Hiç zorluk çıkarmadan güzel bir iliki yaşadık.

Galip Y... - 16.07.2014
Bu damla gerçekten kızları felaket azdırıyor. 3 damla damlatın gerisine karışmayın :)

Elif C. - 16.07.2014
kızlar eğer sizlerinde benimkine benzer sorunlarınız varsa ''sivişme ve ilişki esnasında stres, en önemli olan isteksizik, ve ilişki sonrası umutsuzluk'' gibi bence herşeyi düşünülmüş bi ürün ben hiç şaşmamam gerektiğini düşünüyorum çok harikaa

Keramettin T. - 16.07.2014 yaa ben hangi birine yetişeceğimi şaşırdım açıkcası hiç bir kız arkadaşımıda hüsrana uğratmak istemiyorum onun için her zaman yanımda bulunulması gereken bi damla böyle hem ben mutluyum hemde onlar..

Cüneyit E. - 15.07.2014
Sevgilime birlikte aldık. Meyve suyuyla karıştırdım ve verdim. Gerçekten çok etkili işe yaradı. 3 saat boyunca yataktan çıkmadık. Teşekkürler.

Yüksel Ç. - 15.07.2014
Beyler muzice bi hap bu ya bence ihtiyaca göre kullanılmasını tavsiye ederim yapamadıklarınızı bu kadar rahat bi şekilde olması çok hoş herşey sizin istediğiniz gibi .. sadece sevgilinize sarılmak kalıyor

Garip D. - 15.07.2014
Ya bi kız bu kadarmı isteksiz olur be abi ya valla yeter artık hiç bi sosyal hayatım kalmadı; diyodum bu ürünü bulmadan önce ama artık kız arkadaşıma bayılıyorum yetkililere tşk ler ;))

Ecem F. -14.07.2014
mrb arkaşl. ben gibi isteksiz olan bayanların gerçekten kullanmasını tavsiye ediyorum sanki gençlik yıllarıma döndüm diyebilirim .

Özlem C. - 14.07.2014
ya bu çok özel bi şey arkadaşlar sanki sihirli bi şey var sexte hiç bu kadar başarılı olmamıştım açıkcası, aşka özlem duymuşum çokkk mutluyum.

Can O. - 14.07.2014
BEN PARTNERİMİN HABERİ OLMADAN KULLANDIM BU DAMLAYI BİRASININ İÇİNE KATTIM BU KADAR ÇILGINA DÖNECEĞİ HİÇ AKLIMA GELMEZDİ KORKTUM İŞL BAŞTA Bİ ŞEY FELAN OLUR DİYE AMA HERŞEY YOLUNDA GİTTİ TŞK EDERİM ARKADAŞLARA

Ceren A. - 13.07.2014
işim nedeni ile bu tür damla veya ürünlerden kullanıyorum ama içlerinden en etkilisi bu damla olduğunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim beni bile azgına dönderdi

Solmaz F. - 13.07.2014
bir ara bayan azdirici hap almişdim hapda etki gormedım ama bu bayan azdırıcı damla aldım gercekden etkisi var zararı yok herkeze bu damlayi tavsiye edebilirim denemede fayda var

*Yorumlarınızı onatMedikal@hotmail.com.tr adresine gönderebilirsiniz.
*Müşteri gizliliği nedeniyle soyisimlerinizi gizliyoruz.

bayan azdırıcı
Bayan azdırıcı damla siparişi

Prensiplerimiz
bayan azdırıcı bayan azdırıcı kullanim bayan azdırıcı etkisi bayan azdırıcı yorumlar bayan azdırıcı satın al Haberler